توجیه دوباره امیر قلعه نویی همیشه پس از بد بازی کردن تیم ملی وجود دارد.پنجشنبه شب هم مثال‌های زیادی برای سرمربی تیم‌ملی وجود داشت تا بگوید اگر ایران بد بازی کرده، ایراد نگیرید چون استرالیا در زمین خودش به بحرین باخته و کره‌جنوبی در خانه از پس فلسطین برنیامده است، بی‌آن‌که کوچکترین اشاره‌ای به برد۷بر صفر ژاپن برابرچین کند!

توجیه دوباره قلعه نویی در واکنش به انتقاد های عملکرد تیم ملی2

توجیه دوباره سرمربی تیم ملی در مورد بازی تیم ملی مانند همیشه

قلعه‌نویی همیشه بدتر را مثال می‌زند تا فشار انتقادات را از خود بردارد اما این نسخه برای هواداران قدیمی شده تا همچنان به تندترین انتقادها از سرمربی ایران بپردازند.

توجیه دوباره قلعه نویی در واکنش به انتقاد های عملکرد تیم ملی

امیر خان در کنفرانس مطبوعاتی از هواداران عذرخواهی کرد و در عین حال به انتقاد از بعضی بازیکنان پرداخت: «۵،۶ بازیکن در حد خودشان نبودند.» در ادامه قلعه‌نویی باز هم از مثال‌های معروفش زد و این بار خود را با کارلو آنچلوتی قیاس کرد: «چرا رئال مادرید امباپه را آورده و نتیجه نگرفته؟ آنچلوتی که بزرگترین مربی دنیاست و امباپه را آورده اما فوتبال چرا ندارد. قطر دو دوره قهرمان می‌شود اما در کشور خودش می‌بازد. اگر قرار بود همه چیز روی حساب باشد جذابیت نداشت. سیتی چند دوره قهرمان لیگ شد اما در نیمه نهایی باخت چون فوتبال چرا ندارد.»

توجیه دوباره قلعه نویی در واکنش به انتقاد های عملکرد تیم ملی1

قلعه نویی از چرا های خود به نحو احسنت پس از هر بازی بد تیم ملی استفاده می کند و در آخر هم می گوید: فوتباله دیگه و چرا ندارد!

 

فهرست