ترکیب چرخشی تنها راه باقیمانده گاریدو برای ادامه بازی ها در لیگ می باشد.پرسپولیس در حالی در چارچوب هفته هفتم مقابل چادرملو اردکان قرار می گیرد که انتقادهایی نسبت به ترکیب یکسان و مشابه پرسپولیس در فصل جاری رقم خورد.حالا سرمربی پرسپولیس به دلیل فشردگی مسابقات در لیگ برتر و لیگ نخبگان مجبور به تغییراتی در ترکیب شده است.

 

ترکیب چرخشی سرخ ها برای ادامه بازی ها

ترکیب چرخشی راهکار گاریدو برای استفاده از تمامی بازیکنان

بازگشت پور علی گنجی به شرایط مسابقه و قانون حضور دو بازیکن زیر ۲۱ سال در لیست نهایی تیم‌ها در هر بازی باعث شد تا گاریدو قلم قرمز روی اسم محمد خدابنده لو و سعید صادقی و عیسی آل کثیر بکشد.

آل کثیر که در فصل جاری هیچ گل و پاس گلی برای پرسپولیس رقم نزده است حالا وضعیت پیچیده ای برای بازگشت به جمع ۱۱ نفر پیدا کرده و باید منتظر فرصت دوباره از سوی گاریدو برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم باشد. ضمن اینکه احتمال می‌رود علی علیپور نیز طعم نیمکت نشینی را تجربه کند تا لوکاس ژوائو در خط حمله قرار بگیرد.

ترکیب چرخشی سرخ ها برای ادامه بازی ها2

گاریدو تصمیم به تغییرات اساسی در بین نفرات خود برای خط میانی نیز گرفته است تا حضور ثابت نفراتی همچون مسعود ریگی و سروش رفیعی را تحت تأثیر قرار دهد و اوستون ارونوف را همچون سعید مهری در آستانه حضور در ترکیب اصلی قرار دهد.امروز منتظر ترکیب تازه ای از تیم گاریدو خواهیم بود.

ترکیب چرخشی سرخ ها برای ادامه بازی ها1

فهرست