بدترین شکست دوران مربیگری آقای نابغه پپ گواردیولا کدام بازی بوده است؟این سوالی است که اغلب کارشناسان فوتبال معتقد هستند که شکست منچسترسیتی برابر رئال مادرید در نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان که مانع از صعود این تیم به فینال و رسیدن به رویای دیرینه این باشگاه برای فتح این جام در دقایق آخر شد بدترین شکست او مقابل این تیم بوده است اما به نظر می‌رسد که گواردیولا شخصا نظر دیگری در این باره دارد.پپ در دورانی مربیگری خود در تیم های بارسلونا،بایرن مونیخ و منچسترسیتی بارها مقابل رئال مادرید قرار گرفته است.تقابل های گواردیولا با تیم مادریدی با هر کدام از تیم هایی که او سرمربی آن بوده همیشه جذابیت داشته است.

بدترین شکست دوران مربیگری پپ گواردیولا2

بدترین شکست پپ گواردیولا در حرفه مربیگری شکست مقابل رئال مادرید با هدایت بایرن مونیخ توسط او بوده است.

او در مورد بدترین شکست خود در حوزه مربیگری گفته است:
بدترین شکستی که در طول عمرم تجربه کردم به همراه بایرن مونیخ برابر رئال مادرید بود. مسئله این است که آن بازی خودم نبودم. کارهایی کردم و بیش از اندازه به حرف بقیه گوش دادم و همین برایم دردسرساز شد.
پپ گواردیولا با ابراز نارضایتی از تصمیماتش اضافه کرد:
من باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بیش از اندازه جسارت به خرج می‌دادم. شکست می‌خوردم؟ خب شکست می‌خوردم، چه اهمیتی داشت؟ بازی بعدی را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتم. اما شکست بدون احساس واقعا بدترین نوع شکست است.

بدترین شکست دوران مربیگری پپ گواردیولا

فهرست