ایران در جام جهانی فقط 1 امتیاز می گیرد3

تیم ملی ایران در جام جهانی2022 قطر با تیم های انگلیس،آمریکا و ولز همگروه شده است. شبکه تلویزیونی «سی‌ بی‌ اس» آمریکا به بررسی گروه‌های جام جهانی 2022 قطر و پیش‌بینی از تیم‌های صعود کننده از مراحل گروهی تا دیدار فینال این رقابت‌ها پرداخته است. بر اساس پیش‌بینی این رسانه آمریکایی، در بازی‌های دور اول گروه B جام جهانی قطر، انگیس با نتیجه 2 بر صفر ایران را شکست خواهد داد و آمریکا مقابل ولز به تساوی یک – یک رضایت می‌دهد.
در دور دوم مرحله گروهی تقابل تیم‌های ولز و ایران به تساوی بدون گل می‌انجامد و انگلیس با نتیجه 3 بر صفر آمریکا را شکست می‌دهد. در دور سوم مرحله گروهی این رقابت‌ها نیز جدال ولز و انگلیس به تساوی یک – یک می‌رسد و ایران در بازی آخرش با نتیجه یک بر صفر مغلوب آمریکا می‌شود.

ایران در جام جهانی فقط 1 امتیاز می گیرد
ایران در جام جهانی در مرحله نخست حذف می شود،برزیل قهرمان جام جهانی می شود.

بر اساس این پیش‌بینی؛ تیم‌های انگلیس و آمریکا به ترتیب با 7 و 4 امتیاز از این گروه صعود می‌کنند و تیم‌های ولز و ایران به ترتیب با 3 و یک امتیاز از دور رقابت‌ها حذف می‌شوند.البته این سایت تیم های راه یافته به مرحله حذفی را هم تعیین کرده است.بدین ترتیب بر اساس پیش‌بینی این شبکه تلویزیونی؛ از گروه A تیم‌های سنگال و هلند، از گروه B تیم‌های انگلیس و آمریکا، از گروه C تیم‌های آرژانتین و لهستان، از گروه D تیم‌های دانمارک و فرانسه، از گروه E تیم‌های اسپانیا و آلمان، از گروه F تیم‌های بلژیک و کانادا، از گروه G تیم‌های برزیل و کامرون و از گروه H تیم‌های اروگوئه و پرتغال صعود خواهند کرد.
در دیدار فینال هم برزیل با شکست انگلیس قهرمان خواهد شد و در دیدار رده‌بندی آلمان نیز با غلبه بر فرانسه به عنوان سومی دست خواهد یافت.با این پیش بینی برزیل قهرمان جام جهانی 2022 قطر خواهد شد.

فهرست