انتقال سردار آزمون نیز همانند سایر خبرهایی که مبنی بر جدایی آزمون از تیمش می باشد در حد حرف و حدیث بوده است.در حالی که پنجره زمستانی نقل و انتقالات اروپا به پایان رسید که شایعاتی مبنی بر انتقال سردار آزمون در لیگ فرانسه و تیم مارسی منتشر شده بود که نهایتا پنجره زمستانی بدون وقوع چنین اتفاقی بسته شد و آزمون باید نیم‌فصل دوم را هم در بوندسلیگا توپ بزند.

انتقال سردار آزمون به مارسی هم شایعه بود2

طی روزهای قبل هم از احتمال پیوستن سردار به تیمی در لیگ ترکیه سخن گفته شده بود؛ اتفاقی که فارغ از مطلوبیت یا عدم‌ مطلوبیت آن، سرانجام رخ نداد. به‌ نظر می‌رسد خود آزمون هم از این دست شایعات خسته شده؛ چرا که در پایان بازی با دورتموند همه آنها را تکذیب و شایعه‌سازان را محکوم کرد.

انتقال سردار آزمون به مارسی هم شایعه بود

انتقال سردار آزمون به باشگاه فرانسوی هم انجام نشد.

پس از پیوستن سردار به بایر لورکوزن انتظار پایان شایعات یک دهه ای در مورد این مهاجم بودیم که همچنان اخبار جا به جایی او منتشر می شود.حتی خبرهایی مبنی بر بازگشت این مهاجم به لیگ روسیه بود که این مورد خودش بازگشت به عقب و اشتباه خواهد بود. به‌ نظر می‌رسد سردار فقط نیم‌فصل دوم را فرصت دارد تا شایستگی‌هایش را نشان بدهد. بعد از سال‌ها حرف و حدیث و تأیید و تکذیب، واقعا حیف است دوران توقف سردار در یکی از پنج لیگ برتر اروپا، همین‌ قدر کوتاه و ناموفق باشد.

انتقال سردار آزمون به مارسی هم شایعه بود1

فهرست