استقلال در مدت 6 سال 7 مدیر عامل به خود دیده است2

باشگاه استقلال در طول 6 سال گذشته 7 مدیر عامل را منصوب و مشغول به کار کرده که در طول سالیان گذشته دستخوش تغییرات بسیاری در حوزه مدیریت بوده است.از سال 95 تاکنون یعنی طی 6 سال گذشته،آبی پوشان  7 مدیرعامل به خود دیده اند. سیدرضا افتخاری که از شهریور 95 سکان مدیریت استقلال را در دست گرفت تا 27 تیر 97 در این سمت فعالیت کرد و سپس امیرحسین فتحی، اسماعیل خلیل‌زاده، علی فتح‌الله‌زاده، احمد سعادتمند و احمد مددی، به‌عنوان مدیرعامل یا سرپرست در جایگاه مدیریت باشگاه  قرار گرفتند.پس از این افراد مصطفی آجورلو مدیرت باشگاه را در اختیار گرفت و موفق شد استقلال را پس از 9 سال قهرمان ایران کند.

استقلال در مدت 6 سال 7 مدیر عامل به خود دیده است

استقلال در حوزه مدیریت باشگاه از ثبات لازم برخوردار نمی باشد.

اما این بار نوبت فتح‌الله‌زاده است که روی صندلی مدیریت بنشیند.هفت تغییر قبلی در صندلی مدیریت باشگاه ظرف 10 سال رخ داده است. مدیریت محمدحسین قریب، مقداد نجف‌نژاد، علی فتح‌الله‌زاده، امیررضا واعظ آشتیانی، بهرام افشارزاده و رضا حسنی‌خو (که سه روز و تنها اسماً عهده‌دار مدیریت باشگاه شد) از سال 85 تا 95 بود.
این آمارهای عجیب نبود ثبات مدیریتی در استقلال را به خوبی نشان می‌دهد. باشگاه‌های دیگر در فوتبال ایران نیز چندان شرایط بهتری ندارند و مدیرانی که مشغول به کار می‌شوند، تقریبا می‌دانند که عمر مدیریتی طولانی نخواهند داشت.

فهرست