استقلال ثبت رکوردی بی نظیر اگر 8 هفته دیگر شکست نخورد

استقلال در فصل اخیر لیگ برتر موفق شده است در 22 بازی بدون شکست حضور داشته بادش و رکورد تاریخی به نام خود ثبت کند.پرسپولیس نیر در سال های 85 و 86 در 10 بازی آخر لیگ ششم و 16 بازی ابتدایی لیگ هفتم بدون شکست باشد و در مجموع 26 مسابقه بی شکستی را تجربه کند.این آمار مربوط به دو دوره لیگ است و استقلالِ فرهاد مجیدی همچنان رکورددار بیشترین بی شکستی در یک دوره مسابقات لیگ برتر است.رکورد شکست ناپذیری در فوتبال باشگاهی ایران مربوط به پرسپولیس می باشد.این رکورد مربوط به سالهای ابتدایی دهه 50 است، در این سالها تیم پرسپولیس از سال 1350 تا سال 1353 در 43 بازی بی شکست ماند.

شکست ناپذیری استقلال در لیگ برتر ایران

استقلال در صورت تداوم بی شکستی برابر پرسپولیس در هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر به یک رکورد تاریخی نزدیک خواهد شد.

استقلال در صورت تداوم بی شکستی برابر پرسپولیس در هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر به یک رکورد تاریخی نزدیک خواهد شد. در لیگ های 16 تیمی هیچگاه اتفاق نیفتاده که یک تیم مسابقات را بدون باخت به پایان برساند.تنها باری که یک فصل کامل از مسابقات فوتبال در ایران با بی شکستی یک تیم به پایان رسیده مربوط به سال 1352 است که پرسپولیس لیگ 12 تیمی آن سال را با 22 بازی بدون شکست به پایان رساند.

فهرست