استقلال برای جذب یک مهاجم بزرگ اقدام کرده است.پس از تساوی استقلال مقابل نساجی پیش از قبل وجود یک مهاجم هدف در استقلال احساس می شود.مدیریت باشگاه از ابتدای هفته گذشته تا امروز مذاکراتی با چند گزینه خارجی انجام داده اما توافق نهایی هنوز به دست نیامده است. در نهایت، یک مهاجم سرشناس و بزرگ به لیست استقلال اضافه شد تا در صورت توافق طرفین، بزرگ ترین بمب نقل و انتقالات در تابستان منفجر شود.

استقلال برای جذب سوپرماریو اقدام کرده است

استقلال برای به خدمت گرفتن مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا وارد عمل شده است

در بازی دیروز گلزنی کوین یامگا در مقابل تیم سابقش یکی از اتفاقات مهم بازی بود.سرمربی استقلال درباره یامگا گفته بود که اگر او حتی ۷۰ درصد هم آماده باشد، او را نگه می‌داشت. اما یامگا دیروز نشان داد که بسیار بیشتر از ۷۰ درصد آماده است و جالب اینکه بعد از گلزنی‌اش مقابل استقلال، به شادی پس از گل نپرداخت. نکته جالب این است که هواداران استقلال در فضای مجازی، در واکنش به گل یامگا، نوشته‌اند: «خدا جای حق نشسته است!»

استقلال برای جذب سوپرماریو اقدام کرده است1

اما مهاجم خارجی مد نظر جواد نکونام کیست؟
ماریو بالوتلی، مهاجم سابق باشگاه های اینترمیلان، منچسترسیتی، آث میلان و لیورپول به استقلال لینک شده و هلدینگ خلیج فارس نیز باب مذاکره را با این فوروارد جنجالی بازکرده است.

جذب این بازیکن پرحاشیه برای آبی ها آسان نخواهد بود اما شنیده های گسترش نیوز حکایت از آن دارد که هلدینگ چراغ سبز خود را برای پرداخت مبلغ مورد نیاز سوپرماریو نشان داده است. بالوتلی در سایت ترانسفرمارکت، تگ قیمتی ۶۵۰ هزار یورویی دارد و استقلال می تواند وی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

فهرست