آنچلوتی پس از اینکه موفق شد بایرن مونیخ را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد،به تمجید از مدیریت فلورنتینو پرس پرداخت و اعلام کرد که این تیم بهترین تیمی بوده که در دوران حرفه ای اش سرمربی آن بوده است.

آنچلوتی پس از شکست بایرن مونیخ به تمجید از فلورنتینو پرس پرداخت

آنچلوتی پس از شکست دادن بایرن مونیخ اعلام کرد این تیم بهترین تیمی است که در دوران حرفه ای مربیگری در آن کار کرده است.

رئال‌مادرید یک شب به یاد ماندنی دیگر را در لیگ قهرمانان اروپا رقم زد؛ خوسلو در عرض سه دقیقه دو گل به ثمر رساند تا بایرن مونیخ را در لحظات پایانی شکست دهد و تیمش را به فینال برساند.این مربی ایتالیایی با دو قهرمانی در مادرید و دو قهرمانی با میلان، قصد دارد برای پنجمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

آنچلوتی پس از شکست بایرن مونیخ به تمجید از فلورنتینو پرس پرداخت1

او در مورد مهاجم تیمش که کار را برای بایرن تمام کرد گفت: «خوسلو کار فوق‌العاده‌ای انجام داد، او یک مهاجم فوق‌العاده است. ما می‌توانستیم بیشتر از بال‌ها برای ارسال سانتر استفاده کنیم و واقعاً خوب کار کردیم، در پایان بازی انرژی زیادی داشتیم.»

آنچلوتی پس از شکست بایرن مونیخ به تمجید از فلورنتینو پرس پرداخت2

آنچلوتی همچنین عنوان کرد: «کشتی رئال مادرید یک کاپیتان دارد و نام او فلورنتینو پرس است. بقیه ما ملوان هستیم.رئال مادرید یک خانواده است که بسیار خوب توسط رئیس مدیریت می‌شود. این یک باشگاه فوتبال با تاریخ و سنت غنی است که وزن زیادی دارد. کسانی که اینجا کار می‌کنند خوش‌شانس هستند که این پیراهن را می‌پوشند.»

فهرست