یاسین سلمانی بازیکن باشگاه پرسپولیس و کاپیتان تیم ملی امید در قراردادش با باشگاه قرمز پوش بندی دارد که با پرداخت 400 هزار دلار از جانب تیم خارجی می تواند از پرسپولیس جدا شود.پیش از پیوستن این بازیکن به پرسپولیس مدیربرنامه‌های یاسین سلمانی مذاکراتی با العربی قطر داشت.

یاسین سلمانی در نیم فصل از پرسپولیس می رود؟1

یاسین سلمانی از باشگاه العربی پیش از پیوستن به پرسپولیس پیشنهاد داشت.

یاسین سلمانی شروع فوق العاده‌ای در پرسپولیس داشته است. کاپیتان تیم ملی امید با حضور ۲۱ دقیقه‌ای مقابل ذوب آهن اصفهان ثابت کرد خرید مناسبی برای پرسپولیس بوده است. جوان اول فوتبال کشورمان در دیدار با فولاد خوزستان، زمانی که پرسپولیس یک گل زده بود جانشین محمد عمری شد و نزدیک‌تر به دروازه حریف بازی می‌کرد. تغییری که دقیقه ۴+۹۰، نتیجه‌بخش بود و سلمانی با زدن گل دوم، پرونده مسابقه و برد پرسپولیس را بست.توانایی سلمانی برای بازی در سه پست مختلف هافبک میانی، هافبک دفاعی و هافبک هجومی باعث می شود که او در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ( یا حتی بازی‌های آسیایی هانگژو) بدرخشد.

یاسین سلمانی در نیم فصل از پرسپولیس می رود؟2

برهمین اساس این احتمال هم وجود دارد تیم‌های باشگاهی عربی سراغ سلمانی پدیده جدید پرسپولیس بیایند. مبلغ ۴۰۰ هزار دلار برای تیم@های حاشیه خلیج فارس پول خُرد (!) محسوب می شود.

فهرست