گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن مورد اتهام سنگینی قرار گرفته است.این سرمربی که روز های خوبی را در پاریس سپری نمی کند،مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته تا جایی که او حتی اگر پاریس را قهرمان لیگ کند نیز اخراج خواهد شد. گالتیه حالا با یک اتهام بزرگ نیز روبه‌رو شده که رسوایی بزرگی برای او است. گالتیه فصل گذشته مربی نیس بود و افشای گفت‌وگوی او با مدیر ورزشی وقت این باشگاه، بسیار خبرساز شده است.

گالتیه به مسلمانان اهانت کرده است؟2

گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن به نژادپرستی متهم شده است.

رومن مولینا خبرنگار مشهور فرانسوی، مدعی شده است که ژولین فورنیه، مدیر ورزشی سابق نیس، سرمربی وقت  را از طریق یک ایمیل به جملات نژادپرستانه و غیراخلاقی در دوران حضورش در نیس متهم کرده است.پسر گالتیه چند هفته پس از ورود این مربی به نیس از فورنیه گلایه کرده و به او گفته بود: «ژولین، اوضاع خوب نیست. این چیزی نیست که پدرم می‌خواست و ما نمی‌توانیم این طور ادامه دهیم. شما یک تیم از تفاله‌ها ساخته‌اید.

گالتیه به مسلمانان اهانت کرده است؟

در این تیم فقط سیاه‌پوست‌ها حضور دارند و نیمی از آن‌ها، ظهر جمعه به مسجد می‌روند»طبق این گزارش، سرمربی پاری سن ژرمن  از روزه گرفتن بازیکنان مسلمان گلایه داشت و از آن‌ها می‌خواست روزه نگیرند. یکی دو بازیکن نیس به خاطر چنین درخواستی بسیار عصبانی شده بودند. او اوزان کاباک را به خاطر مسلمان بودنش جذب نکرد و به خرید بلال ابراهیمی نیز بسیار انتقاد داشت.این اتهام بزرگ در حالی به گالتیه وارد شده که او اکنون مربی باشگاهی است که مالکیتش را قطری‌ها برعهده دارند. اتهامی که اگر اثبات شود، اخراج او قطعی و فوری خواهد بود.

گالتیه به مسلمانان اهانت کرده است؟1

فهرست