منچسترسیتی
واکر: منچسترسیتی باید دوباره خود را اثبات کند

کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، گفت که این تیم خود را در پایین کوه می بیند و باید برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دوباره خود را اثبات کند.

منچسترسیتی فصل گذشته با تبدیل شدن به دومین تیم انگلیسی که سه گانه لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر و جام حذفی را کسب می کند، به اوج رسید.

اکنون، در حالی که سیتی آماده می شود تا دفاع از عنوان قهرمانی اروپا خود را در خانه مقابل ستاره سرخ بلگراد در روز سه شنبه آغاز کند، واکر فاش کرده است که پپ گواردیولا سرمربی این تیم می خواهد آنها دوباره خود را اثبات کنند.

مدافع راست انگلستان در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “وظیفه ما این است که انگیزه خود را حفظ کنیم. ما به دلایلی در یک باشگاه بزرگ هستیم، زیرا سرمربی به ما اعتقاد دارد و ما همه بازیکنان بزرگی هستیم.”

“این از درون شما می آید که باید به پیشرفت ادامه دهید. گرسنگی هنوز قطعا در رختکن و از او به عنوان یک مربی وجود دارد. او همچنان می خواهد بیشتر برنده شود.”

“شما می توانید ببینید که او در بازی ها و تمرینات چگونه است. او به دنبال مقام دوم نیست و ما باید از او پیروی کنیم زیرا او برخی از تیم های بزرگ را که چیزهای فوق العاده ای را کسب کرده اند، مدیریت کرده است.”

منچسترسیتی

“کاری که ما انجام داده ایم در گذشته است. این یک فصل جدید است، شما یک خط زیر آن می کشید.”

“سرمربی برای اولین بازی فصل یک نمودار رسم کرد. ما از پایین کوه شروع می کنیم و به سمت بالا می رویم.”

“پرچم ما همیشه در بالای کوه خواهد بود زیرا ما لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده ایم، اما باید دوباره و دوباره برویم. این چیزی است که تیم های خوب را از تیم های بزرگ جدا می کند.”

منچسترسیتی

واکر تاکنون در این فصل کاپیتان تیم منچسترسیتی بوده است و پس از رای گیری تیم برای یافتن جانشین دائمی ایلکای گوندوغان که از تیم جدا شده است، به نظر می رسد بازوبند را حفظ کند.

او گفت: “رای گیری کاپیتان ها انجام شده است و پنج کاپیتانی که انتخاب شده اند تیم را برای فصل رهبری خواهند کرد و اطمینان حاصل می کنند که همه چک ها و جریمه ها پرداخت می شود.”

“فکر نمی کنم ترتیب خیلی مهم باشد، اما به خودم، کوین، رودری، روبن (دیاس) و برناردو سیلوا بستگی دارد.”

“من تاکنون بسیار مفتخر بودم و افتخاری است که این گروه ویژه از بازیکنان را رهبری کنم.”

“من به این کار ادامه خواهم داد و امیدوارم با مثال زدن در زمین و خارج از زمین اطمینان حاصل کنم که در پایان فصل جام ها را جمع آوری می کنیم.”

فهرست