کارلو آنچلوتی

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، مسئولیت شکست تیمش مقابل اتلتیکو مادرید را بر عهده گرفت

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از شکست 3-1 تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در دربی مادرید، مسئولیت این شکست را بر عهده گرفت.

رئال مادرید در این بازی با وجود مالکیت توپ بیشتر، نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند و در نهایت با نتیجه 3-1 شکست خورد.

کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: “من فکر می کنم می توانستم بهتر عمل کنم. بدیهی است که وقتی تیم کار نمی کند، مسئولیت آن بر عهده من است. اما من ذهنیتی بسیار قوی دارم. مشکلی نیست. پذیرفتن مسئولیت حداقل است. تقصیر من است.”

سرمربی رئال مادرید در مورد دلایل شکست تیمش گفت: “ما شروع خوبی نداشتیم، دفاع خوبی نکردیم. و زمانی که آنها 2-0 پیش افتادند، بازی مورد نظر خود را انجام دادند. فکر می کنم تاکتیک مشکل نبود، بلکه شکنندگی دفاعی بود. چیزی که در بازی های اول برای ما اتفاق نیفتاده بود، زیرا تا امروز فقط سه گل خورده بودیم، اما بله، امروز مشکل بود. ما مانند معمول دفاع نکردیم. ما فشرده نبودیم و آنها از آن استفاده کردند.”

آنچلوتی همچنین در مورد تصمیم خود برای نیمکت نشین کردن خوسلو گفت: “من کنترل بیشتری روی توپ می خواستم، به همین دلیل با یک هافبک بیشتر شروع کردم. اما فکر می کنم این تصمیم مشکل نبود، بلکه شکنندگی دفاعی بود.”

فهرست