هت تریک ستاره انگلیسی بایرن مونیخ در جریان بازی مقابل بوخوم محاسبه نمی شود.در آلمان قانونی عجیب وجود دارد که هت تریک برای یک بازیکن زمانی ثبت می شود که هر سه گل باید در یک نیمه و به صورت متوالی به ثمر برسند، بدون اینکه هیچ‌کس در این بین گلزنی کند.

هت تریک ستاره انگلیسی بایرن مونیخ محاسبه نمی شود2

هت تریک ستاره انگلیسی در فوتبال آلمان به دلیل قوانین خاص در مورد این رکورد ثبت نمی شود.

کاپیتان انگلیس با ۳ گل به بایرن در پیروزی ۷-۰ در خانه مقابل بوخوم کمک کرد. کین اولین گل خود را در دقیقه ۱۲ به ثمر رساند و سپس با دو گل در نیمه دوم به تعداد گل‌های خود اضافه کرد. بین گل اول و دوم او دو گل و بین گل دوم و سوم او یک گل به ثمر رسید.بنابراین این هت تریک کین برای این بازیکن در فوتبال آلمان محاسبه و ثبت نمی شود.

هت تریک ستاره انگلیسی بایرن مونیخ محاسبه نمی شود1

با وجود این قانون،هری  کین توپ بازی را که معمولاً بازیکنانی که هت‌تریک می‌کنند می‌گیرند، گرفت و با آن عکس یادگاری هم انداخت. او در توئیتی نوشت: «یکی دیگر برای اضافه کردن به مجموعه! عجب عملکرد تیمی فوق‌العاده‌ای.»
کین ۳۰ ساله تابستان امسال با انتقالی ۱۰۴ میلیون پوندی باشگاه تاتنهام را به مقصد بایرن ترک کرد. او به خوبی با پادشاهان بوندسلیگا هماهنگ شده و از جمال موسیالا و توماس مولر به عنوان دو ستاره‌ای که به طور خاص او را تحت تاثیر قرار داده‌اند نام برد.

هت تریک ستاره انگلیسی بایرن مونیخ محاسبه نمی شود

فهرست