مبلغ رضایت نامه مهدی لیموچی طبق صحبت های مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک با مبلغ رضایت نامه جواد آقایی پور یکی می باشد.طبق اعلام رسانه ها د مبلغ رضایت نامه مهدی لیموچی همان ۳/۵ میلیارد اعلام شده بود و اگر این مبلغ صحت داشت تا الان پرسپولیس این مبلغ را پرداخت کرده بود و کار انتقال این بازیکن انجام شده بود.

محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد این انتقال گفته است:مبلغی که ما برای رضایت نامه مهدی لیموچی در نظر گرفته ایم به اندازه همان مبلغ رضایت نامه جواد آقایی پور در تیم استقلال خوزستان است.

مبلغ رضایت نامه مهدی لیموچی همان مبلغ رضایت نامه جواد آقایی پور می باشد

مبلغ رضایت نامه مهدی لیموچی 25 میلیارد خواهد بود.

باتوجه به اینکه مبلغ رضایتنامه جواد آقایی پور، مهاجم فصل گذشته تیم استقلال خوزستان ۲۵ میلیارد تومان اعلام شد با این اظهارات و با یک حساب سر انگشتی می توان فهمید مبلغ رضایتنامه لیموچی بسیار بالاتر از مبالغی است که در رسانه ها منتشر شده است. به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس باید برای جذب مهدی لیموچی ۲۵ میلیارد تومان به باشگاه آلومینیوم اراک پرداخت کند.

مبلغ رضایت نامه مهدی لیموچی همان مبلغ رضایت نامه جواد آقایی پور می باشد1

البته در کنار پرداخت مبلغ رضایتنامه، تیم پرسپولیس قطعا مبلغی را برای پرداخت به لیموچی در نظر خواهد گرفت که با احتساب رضایتنامه این بازیکن سرخپوشان باید مبلغ زیادی پرداخت کنند.

فهرست