عملکرد مظاهری پس از جدایی از ذوب آهن در سراشیبی قرار گرفته است.اگرچه رشید مظاهری این روزها ۳۴ساله است اما به‌نظر می‌رسد نقطه پایان فوتبال او را باید ۳۰سالگی درنظر گرفت؛ زمانی که به دوران درخشان حضورش در ذوب‌آهن پایان داد و راهی تراکتور شد. پیش از آن، رشید یک گلر باکیفیت بود که معمولا هم به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شد اما از اینجا به بعد ورق برگشت.

عملکرد مظاهری در 4 سال اخیر جای بحث دارد

عملکرد مظاهری در 4 سال اخیر در سراشیبی بوده است.

 

رشید در اواخر دوران حضورش درتراکتور با مدیران و مربیان این تیم دچار مشکل شد و پس از آن به استقلال رفت.در آنجا هم با حسین حسینی و فرهاد مجیدی درگیر شد تا در آن تیم هم دوام نیاورد. بعد به سپاهان رفت و یک تجربه ناکام دیگر به کارنامه‌اش افزود، در ادامه لباس پیکان را پوشید و دوران کم‌فروغش را ادامه داد و حالا همان رسالت را با تمام قوا در نساجی انجام می‌دهد! این دروازه‌بان در حالی در مصاف با استقلال ۴گل دریافت کرد که تقریبا هیچ سیو مهمی نداشت؛ آنچه در مسابقات زیادی از مظاهری دیده شده است.

عملکرد مظاهری در 4 سال اخیر جای بحث دارد1

در فصل جاری مظاهری در نساجی فقط موفق به یک کلین شیت شده و طعنه‌آمیز اینکه وقتی بازی برگشت با الهلال را به‌دلیل مصدومیت از دست داد، جانشین او یعنی حسین خطیر در خانه غول عربستانی فقط ۲گل دریافت کرد! آن مسابقه ۲ بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

فهرست