سیتی در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس با برتری مقابل اورتون موقتا صدرنشین لیگ برتر شد.تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و اورتون از ساعت 16 امروز (شنبه – به وقت تهران) و در اولین بازی هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند. این بازی که در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار شد، در نهایت با برتری 2 بر صفر شاگردان پپ گواردیولا پایان یافت.

سیتی با درخشش هالند صدرنشین لیگ برتر شد2

سیتی با درخشش هالند موفق شد با دو گل اورتون را شکست دهد.

اورتون تا دقیقه 71 این بازی مقاومت خوبی مقابل منچسترسیتی داشت، اما ارلینگ هالند در این دقیقه از بازی روی یک ضربه کرنر و دفع ناقص توپ توسط بازیکنان حریف، توپ را با شوتی سرکش به تور دروازه جردن پیکفورد چسباند. این اما پایان کار نبود و ارلینگ هالند در دقیقه 85 روی ضدحمله‌ای سریع و با از پیش رو برداشتن مدافع حریف، دومین گل خود و من‌سیتی در این بازی را به ثمر رساند.

سیتی با درخشش هالند صدرنشین لیگ برتر شد

هالند با زدن این دو گل تعداد گل هایش در این فصل را به عدد 16 رساند و بالاتر از محمد صلاح 14 گله و دومینیک سولانکه با 13 گل قرار گرفت.شاگردان پپ گواردیولا با این برد 52 امتیازی شدند و صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر را از لیورپول 51 امتیازی گرفتند، این در حالی است که یک بازی کمتر انجام داده‌اند. اورتون هم با قبول این شکست 19 امتیازی و در رده هجدهم جدول باقی ماند.

فهرست