سوپر کلاسیکو لقب بازی دو تیم آرژانتین و برزیل می باشد که در هر زمانی برگزار شده از حساسیت های خاص خود برخوردار بوده است.تیم ملی آرژانتین در بازی های انتخابی جام جهانی 2026 میهمان برزیل بود.این بازی مانند همیشه از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بود، اما اتفاقاتی که روی سکوها و پیش از به صدا در آمدن سوت شروع بازی رخ داد باعث شد که این تنش‌ها در زمین چند برابر شود و این موضوع به خوبی از عملکرد بازیکنان دو تیم مشخص بود.

سوپر کلاسیکو با حاشیه های مخصوص خودش انجام شد2

سوپر کلاسیکو با حاشیه های مخصوص به خودش با برتری آرژانتین به پایان رسید.

پلیس برزیل پیش از آغاز بازی به سمت هواداران آرژانتینی حاضر روی سکوها حمله‌ور شد و برخورد تندی با آنها داشت که باعث شد تعدادی از این افراد با سر و صورت خونی و زخمی مجبور به ترک ورزشگاه و انتقال به بیمارستان شوند.

سوپر کلاسیکو با حاشیه های مخصوص خودش انجام شد1

با این حاشیه ها بازی با نیم ساعت تاخثر آغاز شد.در زمین بازی هم رودریگو پس از بازگشت بازیکنان تیم حریف به زمین و در حالی که آنها مشغول خروج از رختکن بودند، به سمت آنها فریاد زد: «ترسوها.»این رفتار واکنش بازیکنان آرژانتین را به همراه داشت. رودریگو دی پل به سمت او رفت و مشغول صحبت شد اما مسی برخورد تندتری داشت. او گردن این ستاره رئال را از پشت گرفت و خطاب به او گفت: «ما قهرمان دنیا هستیم، چرا باید ترسو باشیم؟ مواظب حرف دهنت باش!»

سوپر کلاسیکو با حاشیه های مخصوص خودش انجام شد

این برخورد باعث عصبانیت این بازیکن شد و او سعی کرد با مسی برخوردی داشته باشد که با دخالت داور و دیگر بازیکنان این تیم این غائله هم ختم به خیر شد

فهرست