سرمربی ژاپن برای کسب قهرمانی تیمش راهی قطر خواهد شد.به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، ژاپن پس از پیروزی در هشت بازی اخیر خود از جمله برد مقابل آلمان و ترکیه، یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا قطر است.

سرمربی ژاپن برای کسب پنجمین قهرمانی در جام ملت های آسیا تیمش را به قطر می برد2

سرمربی ژاپن تا زمان برگزاری رقابت های جام جهانی 2026 هدایت این تیم ملی را برعهده خواهد داشت.

موریاسو برای بازی تدارکاتی مقابل تایلند 23 بازیکن معرفی کرده است که در آن ۱۵ بازیکن لژیونر حضور دارند ولی ستاره‌های لیگ برتری مانند واتارو اندو از لیورپول و کائورو میتوما از برایتون در این لیست حضور ندارند. انتظار می‌رود این مربی در اوایل ژانویه فهرست نهایی خود را برای جام ملت‌های آسیا اعلام کند.ریوتارو ایتو، مهاجم سنت ترویدنس و تایشی براندون نوزاوا، دروازه‌بان اف‌سی توکیو، برای اولین بار به تیم ملی فوتبال ژاپن دعوت شدند.

سرمربی ژاپن برای کسب پنجمین قهرمانی در جام ملت های آسیا تیمش را به قطر می برد1

موریاسو گفت که به دنبال شروع خوبی برای سال جدید میلادی است و برای همین بازی با تایلند مهم است. او گفت: بازی با تایلند فرصتی ارزشمند برای پیشرفت در جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی است.این مربی ۵۴ ساله وظیفه هدایت سامورایی‌ها را تا جام جهانی ۲۰۲۶ خواهد داشت که به میزبانی مشترک ایالات متحده، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود. او هم‌چنین در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نیز روی نیمکت ژاپن خواهد بود.

سرمربی ژاپن برای کسب پنجمین قهرمانی در جام ملت های آسیا تیمش را به قطر می برد

فهرست