سرمربی پرسپولیس بر طربق آماری که از او وجود دارد به عنوان مربی می باشد که متخصص کامبک زدن است.یحیی گل محمدی در لیگ بیستم که اولین فصل حضورش روی نیمکت پرسپولیس بود در ۹ بازی ابتدایی‌ تنها ۱۵ امتیاز به‌دست آورد که این ضعیف‌ترین شروع پرسپولیس در تمامی سال‌های قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر محسوب می‌شود اما با این‌حال، سرخ‌ها با هدایت گل‌محمدی توانستند در لیگ بیستم با ۶۷ امتیاز قهرمان رقابت‌ها شوند.

سرمربی پرسپولیس استاد کامبک زدن است

سرمربی پرسپولیس همانند فصل گذشته تا پایان هفته نهم امتیاز مشابه کسب کرده و پرسپولیس یکی از شانس های قهرمانی در این فصل نیز می باشد.

پرسپولیس در فصل گذشته توانست هشتمین‌بار قهرمانی خود در تاریخ لیگ برتر را با هدایت یحیی گل‌محمدی به‌دست آورد. مقایسه کارنامه فصل گذشته با فصل جاری سرخ‌ها در شروع کار حکایت از آن دارد که پرسپولیس در فصل گذشته در ۹ مسابقه توانسته بود ۱۸ امتیاز به‌دست آورد و در فصل جدید هم ۱۷ امتیاز در کارنامه سرخ‌ها در طول ۹ مسابقه دیده می‌شود.

سرمربی پرسپولیس استاد کامبک زدن است2

یحیی گل‌محمدی تجربه فراوانی از سه فصل مورد اشاره داشته و چه بسا بتواند در لیگ بیست و سوم نیز کامبک زده و همه را شگفت‌زده کند. البته این امر مستلزم آرامش خود سرمربی پرسپولیس است. تجربه نشان می‌دهد هرگاه یحیی گل‌محمدی از حاشیه، مصاحبه و جنجال دوری کرده، تیمش موفق‌تر بوده است.

فهرست