سرمربی سابق تیم ملی آلمان یوآخیم لوو از انتخاب ناگلزمن به امید سرمربی تیم ملی ابراز رضایت کرد.شکست سنگین تیم ملی فوتبال آلمان برابر ژاپن باعث شد تا سران فدراسیون فوتبال این کشور هانسی فلیک را از کار برکنار کنند. همچنان که پیش‌بینی می‌شد یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن‌مونیخ، به عنوان جایگزین فلیک انتخاب شد تا سکان هدایت ژرمن‌ها به یک مربی جوان سپرده شود.

سرمربی سابق تیم ملی آلمان ناگلزمن را گزینه مناسبی برای هدایت ژرمن ها می داند1

سرمربی سابق تیم ملی آلمان ناگلزمن را مربی قابلی می داند.

لوو، ناگلزمان را علیرغم سن کمی که دارد مربی قابلی می‌داند: «حضور ناگلزمان در تیم ملی برای همه بازیکنان فوق‌العاده مهم است. اینکه یک مربی بتواند راه حل و تاکتیک‌های جدیدی را به تیم ارائه کند، مهم است.»
هانسی فلیک پس از ۱۵ سال که یوآخیم لوو، هدایت تیم ملی فوتبال آلمان را بر عهده داشت، جایگزین او شد. فیلک ابتدا دستیار یوگی لوو بود اما بعد از عملکرد خیره‌کننده‌اش در بایرن‌مونیخ و کسب سه‌گانه به عنوان جایگزین لوو انتخاب شد تا هدایت ژرمن‌ها را بر عهده بگیرد.

سرمربی سابق تیم ملی آلمان ناگلزمن را گزینه مناسبی برای هدایت ژرمن ها می داند

نخستین بازی هایی که ناگلزمن روی نیمکت متنشافت ها خواهد نشست بازی های دوستانه مقابل آمریکا و مکزیک می باشد. در حالی که تیم‌های دیگر اروپایی در رقابت‌های انتخابی یورو هستند، آلمان در دیدارهای دوستانه رقابت خواهد داشت.

فهرست