زلاتان ابراهیموویچ

او از شخصیت پرخاشگر زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سابق یونایتد، پرده برداشته است

سرخیو رومرو، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، در مصاحبه‌ای با نشریه لا ناسیون آرژانتین، از شخصیت پرخاشگر زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سابق این تیم، پرده برداشت.

رومرو که از سال 2015 تا 2019 در یونایتد حضور داشت، گفت که ابراهیموویچ پشت درهای بسته همان کسی بود که در بیرون می‌دیدند و همیشه به دنبال ایجاد انگیزه در بازیکنان بود.

او افزود: “زلاتان می‌دانست که آرژانتینی‌ها یک جور هستند و برزیلی‌ها یک جور دیگر. او می‌دانست که اگر کمی ما را گاز بگیرد، ما را بلند می‌کند و نمی‌افتیم. اگر به دنبال ما می‌گشت، آن جنبه رقابتی ما را پیدا می‌کرد.”

رومرو همچنین گفت که در حالی که او و مارکوس روخو، مدافع سابق یونایتد، می‌توانستند با پرخاشگری ابراهیموویچ کنار بیایند، بسیاری دیگر از بازیکنان تیم قادر به پاسخ موثر نبودند.

او گفت: “بارها اتفاق افتاد که او چیزی می‌گفت و آنها پاسخ نمی‌دادند، برعکس، بسیاری از آنها صدمه می‌دیدند و تمرین شروع به از هم پاشیدن می‌کرد. سپس او به دنبال مارکوس، من و هم تیمی صربستانی نمانیا ماتیچ، افرادی با شخصیت و شخصیت بود، تا ما بتوانیم ظاهر شویم و تمرین دوباره از سر گرفته شود.”

این اظهارات رومرو بار دیگر بر شخصیت پرخاشگر زلاتان ابراهیموویچ تاکید می‌کند که در طول دوران حضورش در یونایتد بارها باعث ایجاد حاشیه شده بود.

فهرست