رفتار نکونام با فیلمبردار اصفهانی بازی تیم استقلال مقابل ذوب آهن با حاشیه هایی همراه شد.نکته مهم در این برخورد این بوده که پس از پایان بازی صورت گرفته و در قانون هم مشخص نشده است که داور بایستی در این صحنه حضور پیدا می کرد یا خیر.
فیلمبرداری که در این لحظه با نکونام وارد چالش شد بعد از اتفاقاتی که رخ داد مدعی شد که سرمربی استقلال به او فحاشی کرده است. این موضوع را، اما استقلالی‌ها تکذیب و اعلام کردند که هیچ حرف ناشایستی از زبان نکونام خارج نشده و فیلمبردار سرمربی استقلال را با رفتار‌های نا درست تحریک کرده است.

رفتار نکونام با فیلمبردار اصفهانی اخراج داشت؟1

رفتار نکونام با عوامل برگزار کننده و اصحاب رسانه در شان این سرمربی نبوده است.

در مورد این صحنه یکی از داوران که نخواسته نامش فاش شود توضیحاتی داده است و گفت:«در قانون به طور دقیق ذکر نشده که فاصله فیلمبردار با سرمربی تیم‌ها چه میزان باید باشد به همین دلیل نمی‌شود فیلمبردار را مقصر دانست. جواد نکونام هم مقصر نیست و شاید او نیز درباره قوانین و پروتکل‌ها اطلاع دقیق نداشته باشد، اما به طور کلی اگر لحظه‌ای که نکونام به سمت فیلمبردار رفت و هدفون او را برداشت در جریان بازی اتفاق می‌افتاد، حتما سرمربی استقلال از سوی داور اخراج می‌شد، اما این ماجرا بعد از پایان بازی رخ داد تا مشکلی برای سرمربی استقلال ایجاد نشود.»

رفتار نکونام با فیلمبردار اصفهانی اخراج داشت؟

در قانون ذکر شده هیچ یک از عوامل تیم‌ها اجازه لمس کردن عوامل برگزاری و اصحاب رسانه را ندارند.

رفتار نکونام با فیلمبردار اصفهانی اخراج داشت؟2

فهرست