دستمزد ستاره ایرانی ،مهدی طارمی برای حضور در این تیم مشخص شده است.مهدی طارمی که مدت هاست بحث حضور او در تیم اینتر میلان مطرح می باشد،اکنون روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» خبری مبنی بر دستمزد پیشنهادی این بازیکن به باشگاه ایتالیایی منتشر کرده است.

دستمزد ستاره ایرانی در اینتر مشخص شد2

دستمزد ستاره ایرانی برای حضور در اینتر 3.5 میلیون یورو اعلام شد.

روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» چاپ رُم خبر داد؛ طارمی ۳۱ ساله برای پیوستن به اینتر درخواست دستمزد ۳.۵ میلیون یورویی به علاوه بند پاداش‌ها کرده است.روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» چاپ تورین هم گزارش داد؛ مهدی طارمی گزینه‌ای برای تقویت اینتر در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری نیست، چون دو سهمیه بازیکن غیر اتحادیه اروپایی این باشگاه با جذب تایون بوچانان کانادایی و با وجود الکیسس سانچس شیلیایی تکمیل می‌شود. اینتر اما قصد دارد در تابستان طارمی را جذب کند.

دستمزد ستاره ایرانی در اینتر مشخص شد1

مهدی طارمی در کنار تیاگو ژالو (مدافع لیل) و پیوتر زیلینسکی (هافبک ناپولی) سه بازیکنی هستند که اینتر تلاش می‌کند خرید آنها برای فصل آینده را با انتقال آزاد تضمین کند.مهاجم ایرانی پورتو تاکنون در ۱۷۱ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم پرتغالی به میدان رفته و کنار به ثمر رساندن ۸۶ گل، ۵۳ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

فهرست