در لیست جدید اسکوچیچ نام 5 ستاره سرشناس تیم ملی خط خورده بود1

اسکوچیچ پیش از اینکه از سمت خود برکنار شود چند بازیکن تیم ملی را در لیست سیاه قرار داده بود.
بعد از علنی شدن اختلاف بین بازیکنان تیم ملی و داستان‌های مربوط به استوری‌های جنجالی، کمیته فنی فدراسیون فوتبال بعد از جلسه چند وقت قبل خود، تصمیم به برکناری دراگان  از هدایت تیم ملی گرفتند.
شنیده‌ها از منابع موثق حاکی از آن است که دراگان نام ۵ ستاره مطرح تیم ملی که همگی جزو باتجربه‌های فوتبال ملی ما محسوب می‌شوند را از لیست اردوی اتریش خط زد و قصد نداشت این نفرات را به اردوی جدید تیم ملی دعوت کند. احسان حاج صفی و کریم انصاریفرد کاپیتان‌های اول و دوم تیم ملی، اصلی ترین نفراتی بودند که او روی نام آن‌ها قلم قرمز کشید.
سعید عزت اللهی ، امیر عابدزاده و مرتضی پور علی گنجی از جمله بازیکنانی دیگری بودند که اسکوچیچ نام آنها را خط زده بود.

در لیست جدید اسکوچیچ نام 5 ستاره سرشناس تیم ملی خط خورده بود

اسکوچیچ بریا پایان دادن به اختلاف در تیم ملی نام چمد بازیکن را در لیست سیاه قرار داده بود.

مرتضی یکی از حامیان برکناری اسکوچیچ و بازگشت کی روش بود و اسکوچیچ هم علاقه ای به دعوت از این بازیکن نداشت.
بازیکن بعدی سعید عزت اللهی بود. سعید که در همه بازی‌های اخیر تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی به صورت فیکس بازی می‌کرد، در لیست سیاه دراگان قرار گرفته بود. با وجود حمایت عزت اللهی از برکناری اسکوچیچ و بازگشت کیروش، به نظر می‌رسد عدم آمادگی عزت اللهی و اینکه این بازیکن مدت‌هاست در تیم باشگاهی اش بازی نکرده و درگیر جدایی از وایله بوده، دلیل اصلی عدم دعوت از عزت اللهی به اردوی اتریش بود.
آخرین نفری که مرد کروات قصد خط زدنش را داشت، عجیب ترین آن‌ها بود. امیر عابدزاده که تمام بازی‌های ملی خود را در زمان حضوراوانجام داد و در چند بازی جانشین بیرانوند شده بود، در کمال تعجب در حمایت از برکناری اسکوچیچ استوری گذاشت و همین موضوع به شدت دراگان را ناراحت کرد.

فهرست