بررسی عملکرد ایران مقابل هنگ کنگ نشان می دهد که شاگردان قلعه نویی هیچ شانسی را به حریف برای نزدیک شدن به دروازه نداده اند.تیم ملی ایران با نتیجه 4_0 هنگ کنگ را در رقابت های انتخابی جام جهانی 2026 شکست داد.این پیروزی پر گل ترین شکست هنگ کنگ مقابل ایران بود.رکورد صد درصد پیروزی ایران مقابل هنگ کنگ وجود دارد.

بررسی عملکرد ایران مقابل هنگ کنگ1

بررسی عملکرد ایران مقابل هنگ کنگ نشان از برتری قاطع ملی پوشان مقابل حریف می باشد.

در ۶بازی گذشته این دو تیم، هنگ‌کنگ همیشه با ۲ یا ۳گل مقابل ایران شکست خورده بود. ۴پیروزی ۲ بر صفر، یک پیروزی ۳ بر صفر و یک پیروزی ۳ بر یک تمام کارنامه تقابل‌های این دو تیم را شکل می‌داد و آن برد ۳ بر یک که تنها گل تاریخ هنگ‌کنگ مقابل ایران به ثمر رسید در آخرین بازی دو تیم بود که همین ۲سال قبل در بحرین برگزار شد. در آن بازی هدایت تیم ملی ایران بر عهده دراگان اسکوچیچ بود اما پنجشنبه گذشته امیر قلعه‌نویی در اولین رویارویی‌اش با هنگ‌کنگی‌ها پرگل‌ترین برد تاریخ ایران را مقابل این تیم رقم زد.

بررسی عملکرد ایران مقابل هنگ کنگ2

در ادامه بررسی عملکرد تیم ملی تعداد شوت های داخل چارچوب ایران مقابل هنگ کنگ 11_0 به سود یوزها بود. هنگ‌کنگ کلا ۲بار در این بازی موقعیت شوت زدن پیدا کرد که هیچ یک از آنها داخل چارچوب نبودند. تعداد کل ضربات ایران هم ۱۸شوت بوده که برتری مطلق سفیدپوشان را نشان می‌دهد. با این وضعیت امید گل ایران در سایت متریکا ۳.۴۸ محاسبه شده است.امید گل هنگ‌کنگ هم در این مسابقه ۰.۰۶ بود که رقم نازل و بسیار عجیبی است. ایران در مالکیت توپ هم ۷۰ به ۳۰ برتری داشت و در مقابل ۲۳۱پاس هنگ‌کنگی‌ها توانست ۶۳۹پاس با دقت ۸۵درصد ردوبدل کند.

فهرست