بحران عدم گلزنی در اینتر باعث شده است که این تیم در سه بازی پیاپی نتواند گلی به ثمر برساند.نراتزوری روز گذشته با ضربه سر لوکا کالدیرولا با نتیجه یک بر صفر مغلوب مونزا شد. این نتیجه در حالی رقم خورد که پیش از این هم برابر یوونتوس و فیورنتینا در دو بازی خانگی قبلی شکست خورده بودند.

بحران عدم گلزنی در تیم اینزاگی1

مشکل اینتر در تمام کنندگی بازیکنان می باشد.در طول پنج بازی اخیر، اینتر بیش از 100 بار برای گلزنی مقابل دروازه حریف تلاش کرده و تنها دو بار موفق به گلزنی شده است! از این دو گل، یکی توسط رابین گوسنس مقابل سالرنیتانا و دیگری پنالتی روملو لوکاکو بود.

بحران عدم گلزنی در تیم اینزاگی2

بحران عدم گلزنی اینتر به مسائل روحی بازیکنان برمی گردد.

ادین ژکو در 15 بازی اخیر خود به هیچ وجه موفق به گلزنی نشده است. او آخرین بار 18 ژانویه گلزنی کرد. لائوتارو مارتینز در 10 بازی اخیرش برابر اودینزه و لچه دو گل به ثمر رساند که هیچ کدام از آن‌ها تعیین کننده نبودند. او 5 مارس آخرین گلش را به ثمر رساند.روملو لوکاکو از دیدار برابر لچه در جریان بازی هنوز گلی نزده است؛ بازی با لچه در نخستین هفته مسابقات بود! این در حالی است که خواکین کوره‌آ از 29 اکتبر تاکنون موفق به گلزنی نشده است.آمار ضعیف مهاجمان این تیم نشان می دهد که آنها از لحاظ روحی مشکل دارند و بحران عدم گلزنی آنها ادامه خواهد یافت.اینزاگی اگر می خواهد کارش در اینتر ادامه دهد بایستی فکری به حال گلزنی و مهاجمان تیمش کند.

بحران عدم گلزنی در تیم اینزاگی

فهرست