امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن که قراردادش با این باشگاه در تابستان به اتمام می رسد، در تازه‌ترین گفت‌وگو با یک رسانه فرانسوی، به موضوعات زیادی پرداخت که از جمله آن می‌توان به موضوع داغ پیوستنش به رئال مادرید اشاره کرد.

امباپه حرف از جدایی زد2
امباپه در مورد جدای از پاریس گفته است:یک روزی مجبور به رفتن خواهم شد.

او در مورد فشار هایی که به او متحمل می شود گفت:فشارها نه تنها روی من تاثیر منفی ندارد بلکه آن را برای خودم الزامی می‌دانم. این فشارها همان چیزی است که ما را قادر می‌سازد تا با کیفیت مورد نیاز در بالاترین سطح به میدان برویم.ستاره پی اس جی در مورد گلزنی هم گفته است:من از بازی کردن تحت نظر ۶ یا هفت سرمربی، ۶ یا هفت روش مختلف برای آنکه کارم را درست انجام دهم، یاد گرفته‌ام. هر روز خودم را به‌روز می‌کنم. ذهنیت درست برای پیشرفت، گوش دادن، یاد گرفتن و وفق‌پذیری است.

امباپه حرف از جدایی زد

اما مهم ترین موضوعی که کیلیان امباپه در مورد آن صحبت کرده است احتمال جدایی از پاریس می باشد.وی در ادامه صحبت هایش گفت:بسیاری از بازیکنانی که در تاریخ فوتبال جاودان شده و ردپایی پررنگ بر جا گذاشته‌اند، تابستان پارسال(۲۰۲۳) اروپا را ترک کردند و ما در حال ورود به عصر جدیدی در فوتبال هستیم و این روند و چرخه طبیعی این ورزش است و من هم در مقطعی مجبور به رفتن خواهم شد.

فهرست