آزمون مقابل لورکوزن با وجود اینکه از این تیم به صورت قرضی در رم بازی می کند،می تواند حاضر باشد.مدیر باشگاه لورکوزن درباره تقابل سردار آزمون برابر تیم سابقش در لیگ اروپا صحبت و عنوان کرد هیچ بندی در قرارداد او مبنی بر بازی‌نکردن برابر لورکوزن وجود ندارد.

آزمون مقابل لورکوزن می تواند بازی کند2

آزمون مقابل لورکوزن با وجود اینکه تیم سابقش می باشد، می تواند حاضر شود و بازی کند.

بایرلورکوزن پنجشنبه‌شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل رم قرار خواهد گرفت. سردار آزمون که از ابتدای فصل به صورت قرضی از لورکوزن به رم پیوسته است، در این بازی فرصت تقابل با تیم سابقش را دارد.مهاجم ایرانی در شرایط خوبی است. او در جریان دیدار هفته قبل برابر ناپولی پنالتی گرفت و موثر بازی کرد. بازیکن ایرانی در این فصل سری آ، سه گل و دو پاس گل در ۲۰ بازی ثبت کرده است.

آزمون مقابل لورکوزن می تواند بازی کند1

آزمون در رم راحت است و دوست دارد در این تیم بماند. دانیله دروسی، سرمربی ۴۰ ساله رم، نیز این بازیکن را دوست دارد ولی خیلی چیزها به این بستگی دارد که جالوروسی به لیگ قهرمانان صعود کند. در شرایطی که رم بخواهد قرارداد آزمون را دائمی کند باید ۱۲.۵ میلیون یورو به لورکوزن پرداخت کند که در این صورت سود خوبی به لورکوزن می‌رسد.

آزمون مقابل لورکوزن می تواند بازی کند

لورکوزن این مهاجم ایرانی را ژانویه ۲۰۲۲ با مبلغ ۲.۵ میلیون یورو از زنیت سن‌پترزبورگ خریده است.بعید است آزمون دوباره برای لورکوزن بازی کند. گفته می‌شود علاوه بر رم، تیم‌های دیگری در ایتالیا و همچنین باشگاه‌های انگلیسی و اسپانیایی به جذب او علاقه‌مندند.

فهرست